A debutat proiectul „TeleJob”

Persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă vor beneficia de șanse suplimentare de angajare datorită noilor servicii oferite de către agențiile pentru ocuparea forței de muncă din Teleorman, București și Ilfov.

Proiectul “TeleJob” se implementează în regiunile Sud-Muntenia și București-Ilfov și își propune să contribuie la îmbunătățirea și diversificarea tipurilor de servicii furnizate persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă, prin organizarea pieței muncii adiacente Municipiului București.

Proiectul este implementat de AJOFM Teleorman în calitate de Beneficiar, în colaborare cu AMOFM București, AJOFM Ilfov, INSOFT Development & Consulting, Ecotech și Scuola Centrale Formazione, în calitate de parteneri.

“TeleJob” este co-finanţat prin Fondul Social European, prin Programul Operaţional Sectorial „Dezvoltarea Resurselor Umane”, axa prioritară 4 „Modernizarea Serviciului Public de Ocupare”, Operațiunea 4.1 „Întărirea capacității Serviciului Public de Ocupare pentru furnizarea serviciilor de ocupare”. Valoarea totală a proiectului este de 21.348.882 lei, din care asistenţa financiară nerambursabilă este de 15.289.409 lei (contract de finanţare nr. POSDRU/111/4.1/S/100197).  

În cadrul proiectului, INSOFT va dezvolta și implementa un portal ce va facilita furnizarea de servicii de calitate de către agențiile pentru ocuparea forței de muncă. Portalul va reprezenta interfața de comunicare dintre agențiile pentru ocuparea forței de muncă, angajatori și persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă.

Astfel, pe baza informațiilor introduse în portal, candidații vor putea primi oferte de muncă personalizate care să se potrivească experienței și pregătirii lor. Persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă vor putea încărca în sistem diplomele și certificările care să ateste experiența lor relevantă, putând apoi să-și genereze automat un CV în format european, pe care îl pot utiliza și ulterior pentru a aplica la alte posturi.

De asemenea, angajatorii vor putea promova cu ușurință locurile de muncă disponibile și vor putea face rapid selecția candidaților din baza de date, pornind de la criterii clare ce au în vedere experiența și gradul de calificare al persoanelor interesate.

Portalul, ce va putea fi accesat de pe o multitudine de echipamente (PC-uri, laptopuri, tablete, telefoane mobile etc.), va reprezenta și un mijloc de promovare, contribuind eficient la o mai bună vizibilitate și transparență a serviciilor oferite de către agențiile pentru ocuparea forței de muncă.

INSOFT Development & Consulting are o experiență vastă în dezvoltarea de portaluri, fiind și unul dintre principalii integratori de sisteme informatice complete din România. Compania oferă soluţii informatice avansate în domeniile guvernamental, educaţional, sănătate şi pentru mediul de afaceri, atât în plan local cât şi internaţional.