IEP

INSOFT Enterprise Portal (IEP) este o soluție inovativă și completă ce permite administrarea flexibilă a conținutului și a documentelor, publicarea de informații în mediul online precum și crearea de spații de lucru colaborativ.
 
Tipuri de portaluri dezvoltate:

  • Guvernamentale –la nivel naţional sau regional, oferă o platformă de comunicare și acces la servicii publice online pentru cetățeni (e-Administrație) și mediul de afaceri;
  • Pentru companii –oferă acces la informaţii specifice şi permit o interacţiune directă între reprezentanţii companiei şi clienţii lor;
  • Pe domenii specifice –educaţie, sănătate, turism, agricultură, IT, administraţie publică etc.;
  • Pentru proiecte finanţate din Fondul Social European –reprezintă un element esenţial în strategia de comunicare şi oferă oportunitatea de a promova obiectivele şi rezultatele proiectului şi de a interacţiona cu beneficiarii finali.

INSOFT Enterprise Portal are la bază o suită de module standard concepute astfel încât beneficiarii au posibilitatea de:

  • Administrare conținut;
  • Căutare și regăsire conținut;
  • Raportare și emitere de analize statistice;
  • Creare de roluri și control al accesului;
  • Administrare fluxuri informaționale;
  • Utilizare servicii WEB;
  • Transmitere de notificări (mesagerie).

Avantajele soluției IEP:

  • Sistemul de management oferă utilizatorului posibilitatea de a administra conținutul cu ușurință întrucât nu presupune cunoștințe tehnice avansate;
  • Uşurinţa în utilizare atât pentru client cât şi pentru utilizatorul final;
  • Gradul ridicat de securitate asigurat de soluţiile tehnice implementate.

Echipa noastră de profesionişti dezvoltă portaluri de anvergură, cu numeroase secţiuni, grupate în subdomenii şi populate cu o cantitate impresionantă de informaţii.
Portalurile sunt optimizate astfel încât să facă față unui trafic intens, generat de un număr mare de utilizatori, iar în același timp, prin intermediul interfeței prietenoase oferă vizitatorilor o experiență plăcută.